دستاورد ها و افتخارات دانشکده

دکتر سید رضی شیخ الاسلامی، پژوهشگر برتر iEMSs 2024

❇️ انجمن بین‌المللی مدل‌سازی محیط‌زیست و نرم‌افزار (iEMSs) در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که جایزه پژوهشگر برتر جوان سال ۲۰۲۴ را به دکتر سید رضی شیخ‌الاسلامی، استادیار گروه مهندسی آب و محیط زیست دانشکده عمران، اعطا کرده است.

🔸 این جایزه امسال در دانشگاه ایالتی میشیگان و همزمان با دوازدهمین کنگره بین‌المللی دوسالانه iEMSs، به پاس مشارکت برجسته دکتر شیخ‌الاسلامی در زمینه پیشبرد دانش مدل‌سازی در علم محیط‌زیست و ترویج آینده‌ای پایدار از طریق درک جامع سیستم‌های پیچیده، به وی تعلق گرفته است.

🔸 این نخستین باری نیست که دکتر شیخ‌الاسلامی از این انجمن جایزه دریافت می‌کند. وی در سال ۲۰۲۱ نیز دو جایزه «مقالات با بیشترین ارجاع» برای دو مقاله‌ای که در مجله Environmental Modelling and Software منتشر کرده بود، به‌علاوه جایزه «داور برتر» را از این انجمن دریافت کرده بود.

🔸 هدف انجمن iEMSs، توسعه و استفاده از ابزارهای مدل‌سازی عددی و چارچوب‌های نرم‌افزاری با هدف بهبود تصمیم‌گیری در حوزه محیط‌زیست جهانی و ارتقای تعامل پژوهشگران این حوزه است. این انجمن از سال ۲۰۰۴، همزمان با کنفرانس دوسالانه، جایزه پژوهشگر برتر جوان را به برگزیدگان خود اعطا می‌کند.